Ytterligare uppdelning

Nu när jag håller på att skriva om själva muskeltillväxten på cellulär nivå, så märker jag att det blir för mycket text om allt bara ska flyta på i en enda låg text, oavsett uppdelning med paragrafer. Jag har alltså bestämt att dela upp även denna del in i tre underrubriker. Därför ser det numera ut såhär:

4.2.2.  Vad händer vid muskeltillväxt på cellulär nivå?

4.2.2.1.            Vad är muskeltillväxt?

4.2.2.2.            Hur hjälper kosten?

4.2.2.3.            Hur hjälper träningsmetoden?

Man brukar säga att man bör använda underrubriker för att förstärka klarheten i arbetet. Detta känner jag var nödvändigt och det passar bra in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0