Vad ska man ha med? Dilemma...

Jag har sprungit in i ett visst dilemma när det kommer till innehållet av muskelstruktur-delen. Det främsta innehållet i det avsnittet handlar givetvis om hur bicepsmuskeln, alltså skelettmuskler ser ut. Dock så finns det ju glatta muskler samt hjärtmuskler, så frågan är om jag ska skriva om dessa också eller om jag ska hoppa över dem helt. De har ju egentligen ingen direkt relevans till arbetet i sin helhet. Men det är ju relevant om man pratar om muskler i allmänhet. Sen är det ju också intressant tycker jag. Jag tror att jag exkluderar det just nu och bara nämner vilka andra muskeltyper som finns, sen om jag skulle behöva försöka förlänga hela arbetet så kan jag skriva om det, men just nu så låter jag det vara och fortsätter med själva strukturen av skelettmuskeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0