Ändring på ändring...

Jag har haft mer kontakt med Bengt Johansson som jag har intervjuat ett antal gånger för att få fram information om träning och kostrådgivning. Så har jag nu nämnt det om att muskler kan växa på två olika sätt, och han sa att när man tränar såsom han har rådgivit, så kommer man få en ökning av både sarkoplasman samt förstärkning av proteinerna inom myofibrillerna. Man kommer alltså få större och mer välformade muskler, samtidigt som man kommer bli starkare, därför skulle det vara fel att enbart fokusera på den ena, så därför kommer jag nu ändra det till att ha ett allmänt fokus på båda sätten.

Sen har jag också ändrat från att säga 3 månader till att säga 12 veckor, detta kommer förenkla framställningen av träningsschemat och eftersom 12 veckor är ungefär lika lång tid som 3 månader så ser jag inga problem i det alls, utan bara förbättringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0